Budování PR odkazů má i svá rizika

Budování PR odkazů
Budování PR odkazů má i svá rizika

Tématika budování zpětných odkazů brázdí celý web, proto Vás podle mě nepřekvapí, když Vám řeknu, že se tomuto tématu budu věnovat i já. Ve svých článcích se snažím zaměřit na techniky budování PR odkazů. Jednou z technik jsou PR články. Tomuto tématu jsem se již zabývala, ale teď bych se chtěla trošku více. V tomto článku se zaměřuji zejména na možná rizika této taktiky. Takže pokud dovolíte, začala bych. Hlavním rizikem při PR článků je, že můžete snadno přijít o své peníze. Dobře víte z vlastní zkušenosti, že Vás leccos nezaujme. A stejně jsou na tom i ostatní. Pokud je nemá co oslovit, pokud je nemá co upoutat nebo zaujmout, nekliknou na vaše stránky. Stejně je velmi důležitá i relevance zpětného odkazu. Pokud poskytuje právní poradenství, nebudete asi PR článek zveřejňovat na stránce, která se věnuje módě. Dalším Vašim rizikem je, že zveřejníte na jedné webové stránce více PR článků. To Vám říkám už teď, nemá to význam. Vyhledávače, jako jsou Google to rozpoznají (více: http://hwellkft.hu/). Zpětný odkaz se započítá pouze jednou a Vy budete tam, kde jste byli, s tím rozdílem, že jste udělali práci navíc …

Napsat komentář