Zvýšení objemu svalové hmoty – pozor na poškození jater a ledvin

Zvýšení objemu svalové hmoty
Zvýšení objemu svalové hmoty – pozor na poškození jater a ledvin

Zdravá strava a cvičení představují základ při nabírání, tedy zvyšování objemu svalové hmoty. V rámci stravy je důležitá strava, která je bohatá na proteiny a aminokyseliny. Aminokyseliny a proteiny odpovídají za správné fungování svalů. Zvýšení objemu svalové hmoty, tedy dosažení vypracovaného tělo, nad kterým neohrne nos žádná žena, není otázkou pár dní či měsíců. V mnoha případech mluvíme o letech. Se zvyšením objemu svalové hmoty souvisí detoxikace, která může proces urychlit. Jelikož detoxikace odstraní toxiny z organismu, umožní, aby se potřebné a prospěšné látky pro život lepší a snadnější vstřebávaly. Odstraní z organismu toxiny, čímž se odstraní i kila navíc. Co se týče ještě stravy, kromě proteinů a aminokyselin jsou důležité i bílkoviny a esenciální a neesenciální mastné kyseliny. Tyto všechny látky hrají důležitou roli při nárůstu svalstva. Je třeba si, ale dávat pozor, a uvědomit si, že nadměrná konzumace těchto složek škodí. Tak jak se říká, vše s mírou. V opačném případě, zejména nadměrným užíváním proteinů byste místo zvýšení svalové hmoty dosáhly poškození jater a ledvin.